2015. augusztus 26., szerda

25. // Hiányzik az én kedvenc Peytonom.

Hiii,
Lolz, még is megoldottam, hogy időben tudjátok olvasni a részt és ne csússzak. :3 Mint említettem az előző részben, egyik kedvencem, szall remélem, hogy nektek is tetszeni fog.:) Nem mondom, hogy a dolgok innentől bökkenőmentesen fognak menni, de azt sem, hogy minden fejezetben veszekedni fognak. :D Oh, és mit gondoltok. Lenne értelme facebook csoportot csinálni? Mindig gondolkodtam rajta, de végül sosem jutottam semmire. :D Jó olvasást babes. Xxx

// Peyton Hollingsworth

Féltékeny voltam. De még mennyire, hogy féltékeny voltam. Eleanor bombasztikus nő. Legalábbis hozzám hasonlítva, ő ezerszer jobban nézett ki, lehetett szó akármilyen ruháról. Tekintetem végig vezettem az előttem álló lányon, aki a hatalmas falitükörben készítette el a sminkjét. Ő, velem ellentétben, már majdnem készen volt, én pedig még mindig a farmeremben ültem vagy néha feküdtem a kanapén.

Mikor Eleanor azt mondta, hogy összeköltözött Louisval, nem hittem, hogy Londonról beszélt. Tekintettel voltam arra, hogy az utolsó évét töltötte az egyetemen, így alapból arra gondoltam, hogy Manchesterben vettek egy kis apartmant. Erre kiderült, hogy online fejezi be az egyetemet, és majd elmegy a diplomaosztóra, amikor az megrendezésre kerül. Amihez hozzá tette, hogy nekem is meg kell jelennem, valamint Harrynek is, még ha nem is ismerik egymást. Nos, majd a mai este után meglátjuk, hogy alakulnak a dolgok.

Barátnőm hirtelen megfordult, majd véleményemet kérte a sminkjéről. Mivel az én tudásomat felül múlta, totál elképedten dicsértem meg s nem sokkal később, Louis is köreinkbe lépett. Fekete farmer védte a lábait, melyek mellesleg eléggé jók voltak, már majd nem hogy jobbak, mint az enyémek és egy sötétkék póló védte a felső testét. Ledobta mellém a farmerkabátját, aztán Eleanorhoz sétált, átölelte a derekát és megcsókolta. Én meg, mint a legjobb barátnő az egész földkerekségen, feléjük dobtam egy párnát, és amikor tökéletesen fejbe találtam őket, nevetni kezdtem. 
- Te miért nem készülődsz? – kérdezte fintorogva Louis mire megforgattam a szemeim.
- Semmi közöd hozzá, maradj csendben – szólta rá, melyet Eleanor nevetése követett.
- Mikor fogtok már végre egy hullámhosszra kerülni? – pillantott rám majd Louisra, akivel éppen porig égettük egymást a tekintetünkkel. 
- A te kedvedért, a mai nap, nem fogom kikészíteni – vigyorodott el gonoszul a srác – Annyira. 
- Habcsók, olyan részeg leszel, hogy majd az orrodig sem látsz el! – viszonoztam a gesztusát, s újra eldőltem a fehér kanapén.
- Gyerünk, kelj fel – sóhajtott fel Eleanor, széles mosollyal az arcán – Tudod, hogy hol van a fürdő, ott átöltözhetsz, ha gondolod. Aztán ha szeretnéd, akkor kisminkellek? 
- Nem kell, köszönöm – motyogtam – Bár lehet, hogy kölcsön kell kérnem egy pár dolgot, ha nem baj? 
- Persze, mindjárt visszapakolok a táskába és viheted magaddal.

**

Lisa természetesen megjelent a partin. Nem is tudom mit vártam, elvégre, együtt vannak, nem? Noha ez sem rontotta el teljesen a kedvem. A fekete farmer, ami a lábaimat védte, volt annyira jó anyagból, hogy összehúzza a dagadt combjaim. Az este folyamán, nem egyszer néztem le rájuk és mosolyodtam el, amiért vékonyabbnak tűntek, mint nadrág nélkül. Ezt Eleanor is észrevette, és ő is csak vigyorogva nézett rám, majd néha hozzá tette, hogy amúgy sem vagyok dagadt, szóval jó lenne, ha leállnék ezzel a dologgal. De hát mit is ért a szava, amikor tudtam, hogy igen is volt rajtam felesleg. Ő persze könnyen beszélt, hiszen fogpiszkáló vékonyságú lábait kiemelte a mély pirosruha. Valami, amiről én csak álmodozhatok. Úgy értem a lábai. Egyszer, valamikor, réges-régen még én is feszíthettem volna ilyen ruhákban, csak hát nem éltem a lehetőséggel, most meg már mindegy. 
- Végre, egy ismerős alak – a szívroham jött rám, amikor valaki hozzáért a vállamhoz majd leült mellém. Később rá kellett jönnöm, hogy bizony az este fénypontja, Harry volt az – Hogy hogy itt ülsz, egy magadba? 
- Eleanor eltűnt Louisval. Gondolom, falják egymást. Gyakorlatilag mindenki elpárolgott, szóval gondoltam megpróbálom feltörni a WiFi kódját. 
- Néha még mindig nem tudom elhinni, hogy mennyire antiszociális vagy – nevetett fel – Na, gyere, igyál valamit velem? Kérlek? 
- Tudod, hogy nem iszok – ráztam meg a fejem, s minden erőmmel próbáltam elutasítani az ajánlatát.
- Csak egyet? – kérlelt tovább – Igyál egy alkohol menteset. 
- Mert szerinted itt van olyan? – utaltam a hatalmas szórakozóhelyre, ami tele volt ismeretlenekkel és néhány ismerőssel a suliból.
- Sex On the Beach – válaszolta azonnal – Nincs rossz íze, és alig van benne alkohol. 
- Miért akarod ennyire, hogy igyak? 
- Szeretném, ha jól éreznéd magad – mondta – És bár nem én vagyok az igazi házigazda, nem hagyhatom, hogy a vendégeim unatkozzanak. Azt meg főképp nem, hogy a kedvenc csajom egymagában üljön és megpróbálja feltörni a WiFit, aminek mellesleg a jelszava, egy, kettő, három, négy, öt, hat, hét, nyolc. 
- Tényleg ez a jelszó? – kérdeztem vigyorogva, mire bólintott egyet s én azonnal beírtam a számokat egymás után – Anyám, előbb kellett volna, hogy megtalálj!
- Pay, gyerünk már! – állt fel a székről s kezeim után nyúlt – Ha nem is iszol, akkor táncolj velem.
- Utálok táncolni.
- Akkor még is miért csináltad éveken keresztül? 
- Az más volt – próbáltam győzködni, de volt egy olyan érzésem, hogy miután már nem mentem bele az ivásba, a táncolással nem fog felhagyni – Harry, miért? Én nem akarok az emberek között lenni. Tiszta izzadtak és részegek.
- És ha elmegyünk valahova, ahol nincsenek sokan? – felvont szemöldökkel nézett rám, szemei tele reménnyel. 
- Miért nem Lisával vagy? – kérdésem talán rosszul érintette, hiszen tekintete mintha hirtelen szomorúvá változtak volna és kezei is visszakerültek a teste mellé. 
- Attól, mert néha megöleltem és megfogtam a kezét, nem kell, hogy mindig vele legyek – mondta monoton hangon, melyet tökéletesen hallottam a dobhártya szaggató zenén keresztül is – De bocsáss meg, amiért időt szeretnék tölteni veled. 
- Nézd, nem akartam, hogy ennyire rosszul jöjjön le, amit mondtam – kezei után nyúltam, s mint régen, minden probléma nélkül, összefontam az ujjainkat. Még valami, ami eszeveszetten hiányzott – Csak furcsa, hogy hetek múltán megint van rám időd. Lisa elérte, hogy kitúrva érezzem magam. 
Cselekedetei megleptek. Egy lépéssel átszelte a köztünk lévő ürességet, karjait a nyakam köré fonta, hogy szorosan magához ölelhessen s elmondta, mennyire sajnálja, amiért nem foglalkozott velem.

Később, hogy miként kerültünk ki az ember tömegből, fogalmam nem volt. Olyan volt, mintha egy teraszon lettük volna, és még annak ellenére is, hogy nem voltunk bent, ugyanannyira éreztem a dübörgést mintha ugyanott maradtam volna a széken a bárpultnál. 
- Tudod, egész jól megszerveztétek ezt a bulit – rántott ki a gondolataim közül Harry rekedtes hangja, melyet a csuklása követett. Elkuncogtam magam, és automatikusan az az este jutott eszembe, amikor érte és Niallért kellett menni, mert Liam nem bírt el velük. 
- Liamnek köszönd leginkább – feleltem mosolyogva – Nem is akartam eljönni. 
- Megkérdezhetem, hogy miért vagy inkább maradjak csöndben?
- Nos, már megtetted, szóval mindegy. És leginkább azért, mert nem volt kedvem a közeledben lenni. Aztán beszéltünk, de a találkozóm nem mondhattam le, szóval meghívtam Eleanort is, aki eléggé boldog, amiért végre találkozott veled. 
- Na és te? – kérdezte halkan. 
- Mi én? 
- Te boldog vagy? – újra rám nézett, fenekével a korlátnak dőlt és kezeit összefonta a mellkasa előtt. Volt köztünk legalább egy fél méternyi távolság, s míg ő szinte tündökölt a hold fényében, én egy széken ültem.
- Azt hiszem. Miért kérdezed? 
- Te boldog vagy, amiért találkoztál velem? Amiért még is eljöttél ma? 
- Harry…
- Csak válaszolj, kérlek.
- Igen. Azt hiszem, igen. Nem szeretek bulikba járni, de elviselem őket, ha muszáj. 
- És a velem való találkozás? Megbántad? – kérdezgetett tovább, akaratosan. 
- Nem tudom eldönteni, hogy ezt a pia váltja-e ki belőled vagy alapból ennyire érdekel – nevettem el magam halkan.
- Mindkettő – válaszolta halvány mosollyal – Fontos, hogy tudjam. És ha nem vagy boldog, akkor tudni szeretném, hogy min kell változtatnom ahhoz, hogy minden nap mosolyogva lássalak. 
- Tulajdonképpen nincs semmi, ami miatt nem kellene boldognak lennem. Elvégre, jó fej srác vagy, nem kellett benned egyszer sem csalódnom…
- Szóval nem csalódtál bennem a Lisa ügy miatt sem? – vágott közbe hirtelen.
- Azért, mert kavarsz vele? – vontam fel a szemöldököm, s ő bólintott – Nem. Miért kellett volna emiatt csalódnom? Oké, rosszul esett, hogy csak úgy vele voltál a nap huszonnégy órájában, de ennek vége? 
- Persze, hogy vége – mondta azonnal, aprókat bólintva – Szeretnék megint olyan sok időt tölteni veled, mint tavaly. Hiányzik az én kedvenc Peytonom. És őszintén rosszul érzem magam, amiért megszegtem az egyik ígéretem. 
- Hogy érted?
- Emlékszel, amikor azt mondtam, hogy soha nem foglak elfelejteni? Igaz, hogy nem teljesen történt így, de cserbenhagytalak?! És erre gondolván, rosszul érzem magam.
- Ugyan – intettem le, mosolyogva – Elkapott Lisa bája, amit meg is értek. Valóban széplány, és minden srác oda van érte. Gondolom, szerencsésnek érzed magad. 
- Már hogyne érezném magam szerencsésnek? – kérdezte ironikusan – A legszebb lány az egyetemen elviseli a bosszantó személyiségem, és azok után, hogy csúnya módon a szőnyeg alá söpörtem pár napra, még mindig velem van. Kell ennél több nekem? 
Tudtam, hogy rólam beszélt, és nem Lisáról. Emiatt különlegesnek éreztem magam egy módon. Hosszú lábaival felém sétált, s ez volt az, amely felkeltette a figyelmem. Jobb kezét felemelte, majd végig simított a halántékomtól lefelé az arcomon keresztül az államig a mutatóujjával. Automatikusan kirázott a hideg és egy megmagyarázhatatlan ok miatt, szerettem volna, ha ott és akkor megcsókolt volna. Úgy, mint újévkor. Atyavilág, életem legjobb csókja volt! Azonban a tekintetem letévedt az ajkaira, pontosabban az alsó ajkára, melyet egy fekete piercing ölelt körbe kívül majd tűnt el a szájában. A jobb oldalán ráadásul. Akarva-akaratlanul is beleharaptam a saját ajkamba, aztán azonnal felpillantottam a szemeibe.
- Mikor csináltattad? – kérdeztem halkan, szemeimet visszaterelve az ékszerre, mely szinte tündökölt rózsaszín, telt ajkán. 
- Még Karácsonykor. Trenton nem tudta, hogy mit vegyen, szóval ez lett belőle. 
- Sosem láttam még rajtad – folytattam, miközben tekintete és ajkai között cikáztak a szemeim.
- Nem vagyok biztos abban, hogy suliba jó ötlet-e hordani, Lisa meg azt mondta, hogy nem szereti, ha bent van, szóval körülötte nem teszem be. Ezért van az, hogy soha nem láttad még. 
- Marha jól áll – vigyorodtam el – Szexi. 
- Oh, hát, ha tudtam volna, hogy ennyire bejön, előbb megcsináltatom. 
Halk kuncogás hagyta el mindkettőnk száját, aztán egy hirtelen pillanatban bezárta a közöttünk lévő helyet és arca olya közel került az enyémhez, mint újévkor. Többször is belehümmögött a csókba – bár kitudja, lehet, hogy rá fogtam azokat is, amik belőlem jöttek ki. Oh, ez szokatlanul hangzott. Aztán hirtelen a női bajomra gondoltam, és elnevettem magam. Őszintén, ki az, aki ilyen dolgokon elmélkedik, amikor egy szex isten csókolja? Huh, Peyton? Szex isten? Kár volt tagadnom. Ő is tudta, én is tudtam, a Királynő is tudta, Obama is tudta.

Percekkel később elhúzódott, de csak hogy esélyünk legyen levegőhöz jutni. Utána, szinte azonnal visszahúzott magához, s másodperces szünetekkel, csókokkal hintette el az arcom. Az orrommal kezdte, majd a homlokomra tért át. Végül le a bal arcomon, át az államon egészen fel a jobb arcomon a halántékomig. Kuncogva álltam, és szorongattam néha az ingjét, melyen fehér szívecskék voltak. 
- Sokkal nyugodtabb vagy, mint Lisa – suttogta miközben egy percig sem állt meg csak folytatta az édes gesztust – Sokkal szebb vagy, mint Lisa. 
- Sokkal éhesebb vagyok, mint Lisa – feleltem ezúttal én, kislányos nevetéssel megtoldva a végén. 
- Ah, ne már! – mondta drámaian – Nem akarok lelépni a saját bulimról! 
- Nem mondtam, hogy el kell mennünk – válaszoltam – Niall és Zayn azt hiszem, még tartogat számodra egy meglepetést. Basszus, mennyi az idő? 
- Fogalmam nincs.
- Vissza kell mennünk, mert éjfél előtt még át szeretnék neked adni – közöltem vele egy mindent tudó mosollyal az arcomon. 
- Hát akkor induljunk – egyezett bele, bár mielőtt még ellépett volna teljesen előlem, még egyszer megcsókolt – Meg tudnám szokni ezt. 
Erre nem válaszoltam semmit csak elmosolyodtam. Ujjait összefűzte az enyémekkel, majd megindultunk a lépcsőn lefele. Az ajtóban pont beleütköztünk Niallbe, aki ördögien vigyorgott, és elrángatta tőlem a szülinapost. Tudtam, hogy mi következik. Természetesen az öl táncos csajszi, akit a szőkeség rendelt Zayn segítségével. Nos, ha Niall Horan valamit eltervezett vagy éppen csak az eszébe jutott valami fenomenális, addig nem nyugodott, míg meg nem valósította azt. Ez történt az öl tánc-meglepetéssel is.

Harry arcára kiült a meglepettség, amikor megjelent a „meglepetése” és összevissza kezdte el simogatni őt. Később aztán hátravetett fejjel nevetett, amit a hangos zene miatt sajnos nem hallottam. Említettem már, hogy a nevetése az egyik kedvenc hangom? 
Eleanor ugyanekkor megközelített, fülig érő mosollyal, melyet igaz, hogy kezeivel eltakart, de a szemei elárulták. Meg az is, amikor össze-vissza kezdett el beszélni a látványról, lányos kuncogásokkal megszakítva. Nem mondanám, hogy részeg volt, de volt már benne egy pár pohár szeszes ital, melytől rendesen becsiccsentett. És őszintén nem akartam, hogy tovább fajuljanak a dolgok, ahogy szerintem Louis sem. Hiszen amikor kiszúrt minket, szinte azonnal felénk indult, és pontosan akkor, amikor Eleanor készült hátra esni, ő elkapta barátnőjét. Mosolyogva ráztam meg a fejem, és még annak ellenére is, hogy Louis és én folyamatosan piszkáltuk a másikat, örültem, amiért összekerült Eleanorral. Tudtam, hogy mindketten elveszettek lennének a másik nélkül, és amúgy is illettek egymáshoz, ennek tetején pedig fülig szerelmesek voltak egymásba. Ha volt valami, amit néha megirigyeltem tőlük, az alakjukon kívül persze, akkor az a kapcsolatuk, a szerelmük volt. 

6 megjegyzés:

  1. AWWWWWWW ÚRISTEN
    Nos, hagy kezdjem azzal, hogy egy csoda vagy! Útközben Magyarország és Anglia között, vagy már éppen Angliában feltudsz rakni egy csodálatos részt! Wow, azt hiszem erre kevesek képesek, haha.:D
    Oh gooottt, imádtam! Minden betűjét! Valóban elképesztő jó rész lett! Eleanor és Louis cukik voltak, számomra még mindig furcsa ez a fajta Eleanor, de egyáltalán nem bánom, arról pedig szó sincs, hogy nem szeretném! Tetszik, hogy az eddigiekben - és a továbbiakban is -, Eleanornak, és Gemmának is olyan oldalát mutattad meg - és fogod is -, amilyet nem minden blogban lehet olvasni. Mindig is imádtam az általad kreált karaktereket, érezhető, hogy, mint akárcsak az íráshoz, ehhez IS van tehetséged. Peyton, Stephanie, Kimberley... Azt hiszem nem kell felsorolnom az összes karakter, ahhoz, hogy tudjad, miről beszélek, haha!:D
    Drunk Harry újra, éljen!:D Roppant édesek voltak, alig várom, hogy Harry szakítson Lisaval, majd összejöjjön Peytonnal!:3 És a csókok után, azt hiszem, ez egyre közelebb van. Hiszen Harry megcsalta Lisat, vagy nem?:D
    Imádom, Heytont, ez tudod jól. Annyira édesen viselkednek egymással, amit öröm olvasni, és írni is, volt szerencsém tapasztalni!:3
    Oh, és hát Horanben megint nem csalódtam.:D Az pedig meglepett, hogy Peyton nem volt féltékeny. Remélem, hogy viszont Lisát felfalta a csúnya tulajdonság!:D
    Imádtam a részt, nagyon várom a péntekit! Köszönjük, hogy két napos utazás közben is tudsz ránk időt és legfőképpen energiát szakítani, hogy felrakd a részt!(:♥

    Csók:*
    Alázatos Alattvalód,
    Patricia P.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lolci, már Angliából tettem fel a részt, szerencse, hogy betudtam csórni a netet hahaha. :D
      Hogy érted, hogy ez az Eleanor furcsa? Miben más a többi leírt személyiségtől, karaktertől? Gemma pedig alap, hogy más lesz, ez nekem is feltűnt, direkt nem akartam átlagosra lol.
      Igazából Lisa & Harry nincsenek együtt.. csak amolyan se veled-se nélküled kapcsolat. :D Így gyakorlatilag Harry nem csalta meg Lisát. :D Oh, Heyton. :D Néha úgy érzem, hogy túl nyálas lesz egy-két rész, de akkor úgy tűnik, hogy nem igazán. :D
      Ah, alap, hogy fel tettem a részt ^^ Eleget csúsztam már az előző blogjaimnál, nem akarom ennél is bevezetni. :D

      ♥xx

      Törlés
  2. Vár egy díj a blogomon! :) http://xxsecretsxxx.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szépen köszönöm, bár én nem csinálom a díjas dolgot. :)

      ♥xx

      Törlés
  3. Általában nem szoktam elolvasni mások komijait, de most megakadt a szemem az egyik válaszodon. EGYÁLTALÁN NEM NYÁLAS!!! mindig eltalálod azoknak a részleteknek a leírását amikor közös momentumok vannak. Egyáltalán nem lesz belőlük az a csöpögős tipikus jelenet. Imádom őket úgy ahogy vannak. És Heytont is imádnám ha végre összejönnének máááár. Jó választás volt hogy Pay mégiscsak elment a bulira. Vétek lett volna kihagyni. Harry meglepetése pedig tipikus Niall. Meg sem lepődtem hogy nem egy torta volt az... ;)
    Imádooooooom♡

    xxHeni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. AWWWWWWWWWWWW NÉZD MÁR KI VAN ITT. AHHH HENIIIIII♥♥^^

      Bamm, köszönöm.:3 Örülök, hogy így gondolod, mert amúgy én néha tényleg úgy hiszem, hogy elnyomom a túl sok érzelemmel meg minden. :D Heyton is nem sokára együtt lesz, ne aggódj. :D Csak győzd ki várni hahahaha. :D Nialler pedig csak adja magát. :3

      ♥xx

      Törlés