2015. október 27., kedd

Roommates // Utószó.

Hiii,

Atya-gatya! Fogalmam nincs, hogy hol kezdjem ezt az egészet... szinte lehetetlen belekezdeni és talán ezért nem sikerült feltennem tegnap ezt a bejegyzést. :D Elvégre, mikor elkezdtem ezt a történetet, nem gondoltam, hogy ilyen hamar a végére fogok érni! 




Ami azt illeti, Peyton és Harry története az egyik kedvencem azok közül, amit eddig írtam. Ez az egyik legösszeszedettebb sztori, amit valaha írtam és azt hiszem, büszke vagyok rá?! Magam sem tudom lol. De közel áll hozzám so örülök, amiért belekezdtem és sikerült is befejeznem! A visszajelzés, amit kaptam minden egyes rész után, csak ösztönzött arra, hogy folyamatosan írjam a részeket, szóval szeretném, ha tudnátok, hogy nagyon sokat jelentett minden egyes pipa, komment és feliratkozó! Néha azért kellett egy kicsit nyavalyognom, hogy írjatok, de azok a pillanatok csupán azért voltak, hogy egy kis löketet kapjak tőletek. ^^
Csak remélni tudom, hogy mind a negyvenhárman élveztétek Harry és Peyton történetét és hogy sikerült valami újat, valami különlegeset kreálnom nektek.:)

Még egyszer nagyon szépen köszönök mindent, nélkületek nem mentem volna semmire!:)


I N F O R M A T I O N:

• 2015. Június 20 – 2015. Október 27
• Prológus + 50 rész + Epilógus
• 40, 000+ oldal megjelenítés
• 43 rendszeres olvasó
• 10 díj


BLOG BEZÁRVA,
♥xx

6 megjegyzés:

  1. De fog hiányozni ez a blog! Az egyik kedvencem volt!❤️❤️❤️❤️❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen! Örülök, hogy tetszett. :) A blog továbbá is fent marad, így akármikor újra olvashatod, ha gondolod. :)

      ♥xx

      Törlés
  2. Imádtam ezt a történetet, Tőled nekem is ez volt a kedvencem. :')
    xoxo, RS

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszett, és köszönöm, hogy olvastad. :)♥

      ♥xx

      Törlés
  3. Válaszok
    1. Aw, lol, ne szomorkodj. ^^ Ott van Hestelle még. :3

      ♥xx

      Törlés